Je Ledlenser product vertoont een defect?

 

Neem dan eerst contact op met onze serviceafdeling door een service aanvraag in te dienen.
Gelieve zelf geen omruilingen of reparaties uit te voeren zonder ons eerst te contacteren.

Opgelet: dit geldt enkel binnen de BeNeLux. Voor gebruikers buiten de BeNeLux, gelieve de lokale dealer in je land te contacteren. Deze vind je op ledlenser.com

 

Hoe werkt het?

  1. Vul steeds het onderstaande serviceformulier volledig in. Teruggezonden defecten zonder voorafgaande serviceaanvraag zullen niet verder behandeld worden. Je ontvangt dan alsnog van ons de vraag om het serviceformulier in te vullen.

  2. Na goede ontvangst van jouw aanvraag, ontvang je binnen de 48u een bevestigingsdocument met een unieke servicecode. Daarin wordt ook meteen vermeld of de herstelling onder garantie valt. Indien niet, krijg je een prijsofferte voor de herstelling/vervanging.

  3. Je stuurt de defecte goederen, vergezeld van dit bevestigingsdocument, terug naar:
    Dry Battery Sales
    Service afdeling
    Hogenakkerhoekstraat 12
    9150 Kruibeke
    België

  4. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden over de status van je aanvraag.

 

 

Waarop letten?

  • Vul het serviceformulier volledig in.
    Gegevens zoals het serienummer zijn van belang om de garantie te kunnen bepalen en jou zo snel mogelijk te kunnen verder helpen.

    Elk Ledlenser product heeft een uniek serienummer. Dit vind je op de lamp zelf terug, in de buurt van het typenummer.

  • Elke terugzending moet vergezeld zijn van het bevestigingsdocument.

  • Oplaadbare lampen dienen teruggestuurd te worden inclusief hun lader. Het defect kan namelijk ook in de lader zitten.

  • Verpak de goederen op een degelijke manier zodat mogelijke schade tijdens het transport kan voorkomen worden.

 


Enkele tips.

Alvorens het serviceformulier te vervolledigen, vragen wij even jouw aandacht voor een aantal vaak voorkomende defecten. Sommige problemen kan je namelijk snel zelf oplossen. Alvorens jouw product terug te zenden, graag dus eerst even de volgende elementen nakijken:

  • Lege batterijen
    Plaats eerst nieuwe batterijen in het product om uit te sluiten dat het defect niet te wijten is aan lege batterijen.
  • Smart Light Technology programma
    Een aantal Ledlenser lampen zijn uitgerust met Smart Light Technology. Het is mogelijk dat jouw lamp in een verkeerde instelling staat waardoor een aantal functies niet meer actief zijn. Raadpleeg hiervoor de producthandleiding of contacteer ons.
  • Handleidingen
    Bij twijfel kan je de handleiding van je product raadplegen.

 
 

Serviceformulier

UW GEGEVENS

Uw referentie
Bedrijf
Naam *
Straat *
Gemeente / Stad *
Land *


Email *
Naar welk adres sturen wij uw goederen terug?

PRODUCTGEGEVENS

Artikel *
Serienummer *
Type defect *
Beschrijving defect
AANKOOPGEGEVENS
Datum aankoop
Aangekocht bij
 
Voer onderstaande code in om het formulier te verzenden.
Opgelet het systeem maakt een onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters.