Neem dan eerst contact op met onze serviceafdeling door een service aanvraag in te dienen.
Gelieve zelf geen omruilingen of reparaties uit te voeren zonder ons eerst te contacteren.
Opgelet: dit geldt enkel binnen de BeNeLux. Voor gebruikers buiten de BeNeLux, gelieve de lokale dealer in je land te contacteren. Deze vind je op ledlenser.com
Vul steeds het onderstaande serviceformulier volledig in. Teruggezonden defecten zonder voorafgaande serviceaanvraag zullen niet verder behandeld worden. Je ontvangt dan alsnog van ons de vraag om het serviceformulier in te vullen.
Na goede ontvangst van jouw aanvraag, ontvang je binnen de 48u een bevestigingsdocument met een unieke servicecode. Daarin wordt ook meteen vermeld of de herstelling onder garantie valt. Indien niet, krijg je een prijsofferte voor de herstelling/vervanging.
Je stuurt de defecte goederen, vergezeld van dit bevestigingsdocument, terug naar:
Dry Battery Sales
Service afdeling
Hogenakkerhoekstraat 12
9150 Kruibeke
België
Vul het serviceformulier volledig in.
Gegevens zoals het serienummer zijn van belang om de garantie te kunnen bepalen en jou zo snel mogelijk te kunnen verder helpen.
Elk Ledlenser product heeft een uniek serienummer. Dit vind je op de lamp zelf terug, in de buurt van het typenummer.
Elke terugzending moet vergezeld zijn van het bevestigingsdocument.
Oplaadbare lampen dienen teruggestuurd te worden inclusief hun lader. Het defect kan namelijk ook in de lader zitten.
Verpak de goederen op een degelijke manier zodat mogelijke schade tijdens het transport kan voorkomen worden.
Alvorens het serviceformulier te vervolledigen, vragen wij even jouw aandacht voor een aantal vaak voorkomende defecten. Sommige problemen kan je namelijk snel zelf oplossen. Alvorens jouw product terug te zenden, graag dus eerst even de volgende elementen nakijken: